Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lupo76p | użytkownik

imię i nazwiskoPYZiK adresWawa zarejestrowany08.06.2006 @17:29:17 ostatnio na stronie20.10.2016 @14:59:20



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypelupo76p
digarty123 komentarze2131 posty na forum9 newsy1

komputer / sprzęt
czy to nieprzyzwoite pytanie??

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Saurius    22.03.2007 @22:22:29
znieczulenie odpada... ale jest przypiekanie :D
~cholernykot    22.03.2007 @21:10:10
ulżyło mi. (:
wszystko już było? teraz tak mówimy, tak mówili przed nami i mówić będą.
~cholernykot    22.03.2007 @21:01:13
tylko żeby nie posądzono mnie o plagiat, czy coś :D
ta praca jest w Twojej galerii?
!bartekstefanowicz    22.03.2007 @20:07:52
śpię niczem osesek; pozdrawiam.
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
~witoldvargas    22.03.2007 @18:16:52
No to znaczy sie jedziemy na tym samym wózku. Ja tez rysuję zawodowo, ale nie jest to moje główne źródło utrzymania. (Uczę palstyki i hiszpańskiego w szkole) no i moja żona zarabia HE HE.
Co do ilustrate Yourself, próbowałem sie tam zapisać i wysłałem naweto ofertę, ale nie wiedziałem jak załączyć obrazki. i poszło bez. nawet sie odezwali w tej sprawie, ale jakoś dalej sie tym nie interesowałem. Skoro jednak polecasz, to czy mógłbyś mi poradzić, czy lepiej wysłać 6 (bodajże) podobnych rysunków czy jaknajbardziej różnych. No i przede wszystkim jak je wysłać. Nie wiem czy widziałeś moją galerię, ale tam jest od sasa do lasa i ja właśnie taki jestem, bezstylowiec. Ale szczęśliwie fuchy sie trafiają. Teraz właśnie drukuje się nowa książka dla dzieci z moimi rysunkami. A ja mam na tapecie podręcznik do przyrody (tez he, he) oraz projekcję teatralną.
Pozdrawiam z wyrazami szacunku do talentu.
~izzo    22.03.2007 @17:47:18
super galeria.
muszę Cię po kontrolować.
~witoldvargas    22.03.2007 @14:08:59
Nie, no wszytko czytam z uwagą.
Zmieniając temat, jestem ciekaw czy ty sie zajmujesz rysunkiem zawodowo? Nie kojarze cie z jakichś wydawnictw, ale może przeoczyłem. Ciekaw jestem, bo zawsze warto wymienia sie doświadczeniami o współpracy ze zleceniodawcami itd. Jednak pytam, bo poznałem tu już kilka osób, która rysuje jak zawodowcy a robi to tylko do szuflady.
~witoldvargas    20.03.2007 @12:22:44
Czesć, dzięki. Wiesz że jeste pierwszy, kótry zauważył że konie za małe? Nawet ja to przeoczyłem. Ale jaja! Faktycznie.
Chciałem też wpisać się pod rekinem, ale ni mogłem go nawet otwożyć. (a może i sie wpisałem. Fakt że miałem z tym duży kłopot) Podoba mi się on jako abstrakcyjna plątanina linii wody.
~Skibek    19.03.2007 @14:28:42
Dzięki za komentarz. Wszyscy się pytają (powiedziałem czepiają?) tego podpisu, a ja poprostu tak już mam, że podpis akurat umieszczam centralnie (nie muszę się wtedy zastanawiać czy dać go z lewej, czy z prawej). Pisałem z resztą kilka komentarzy pod Twoim
Kłaniam.
~IY    17.03.2007 @16:25:42
Hej - na wsk jak juz pewnie zauwazyles - nie bede/nie bylem a 83 ciekawy to prawda do pieces zglosił się 2 dni temu koleś z brazylii
~Tkachoz    16.03.2007 @03:05:02
mnie nie, ale Maszin teleportuje sie (jesli wszystko z drukiem jutro pojdzie dobrze, odpukac w pomalowany plastik) do Warszawy w sobote, w nakladzie 30 egzemplarzy. niestety autorskich nie bedzie ze wzgledow na finanse ale jak dobrze pojdzie i bedzie zainteresowanie ze strony jednego takiego wydawcy to bedzie finansowany (ale oczywiscie nie pojdzie do normalnej dystrybucji). juz przy dwojce to mialo byc, ale jako ze bez tych rozmow mialem mnostwo pracy w ostatnich dniach nad Maszinem to uznalem ze zrobie jak jedynke, czyli wlasne srodki.
okejos wracam do konczenia skladu (uf puf zostalo sprawdzenie kazdej strony i dopisanie stopki i spisu tresci), a potem troche snu i na ksero i do szkoly :P
~KitchenBizmo    15.03.2007 @23:17:44
Call any vegetable. Widząc avatar bezinteresownie pozdrawiam.
_______
Blog http://odmianymasochizmu.blogspot.com/
"I'm sorry but I don't know the meaning of >Go easy<"


~MaciejP    15.03.2007 @16:16:24
siem spotkamy.
_______
Mój komiksowy blog: http://maciejpalka.blogspot.com/

+robertgt    13.03.2007 @16:45:33
postaram się, powinienem już wydobrzeć

pozdrawiam!
_______
czepiam się czasem conieco ...
w mooncruise magazine VOL1 / #23 (http://www.mooncruise.com/shell.html - jako RoberT
~witoldvargas    10.03.2007 @21:07:56
Wciąż czekam aż sie odezwiesz. Ale po stagnacji w twojej galerii wnioskuję, że jakies sprawy cie gonią. oby nie jakies straszne. pozdrawiam.
~mangok    09.03.2007 @21:09:16
super
_______
nic istnieje.
http://bohnia.com
+robertgt    09.03.2007 @18:35:56
gratulacje z okazji WSK! będziesz?
_______
czepiam się czasem conieco ...
w mooncruise magazine VOL1 / #23 (http://www.mooncruise.com/shell.html - jako RoberT
+robertgt    27.02.2007 @13:02:04
to może wpadnę jeśli czas pozwoli
mam nadzieję
_______
czepiam się czasem conieco ...
w mooncruise magazine VOL1 / #23 (http://www.mooncruise.com/shell.html - jako RoberT
+robertgt    27.02.2007 @12:52:32
kiedy jest WSK i gdzie? jakoś oderwany jestem ostatnio od terminów
_______
czepiam się czasem conieco ...
w mooncruise magazine VOL1 / #23 (http://www.mooncruise.com/shell.html - jako RoberT
+robertgt    26.02.2007 @09:32:20
dawno nie odwiedzałem Cię. co nowego?
_______
czepiam się czasem conieco ...
w mooncruise magazine VOL1 / #23 (http://www.mooncruise.com/shell.html - jako RoberT
!bartekstefanowicz    22.02.2007 @16:10:34
Daumier jeden z lepszych rysowników karykatury onegdaj; nie Tylko Ciebie inspiruje.
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
!surpiko    22.02.2007 @15:22:38
no ja dla odmiany mam jakiś cug teraz hjehje
życzę (sobie też) jak najszybszego odbicia.
!surpiko    22.02.2007 @13:20:54
~witoldvargas    22.02.2007 @12:29:22
No, to wszystko przejżałem. Oprócz pierwszych rysunków gdzie robiłeś dość mechaniczną siateczkę i szkicu ze smokami. Waściwie powinienem był wszędzie wstawić rewelacja. nie zrobiłem tego bo przy moim parszywym sprzęcie zbyt dużo czasu by to zajęło. Cieszę się nezmiernie, że poznałem następnego tak wytrawnego rysownika. Będę się starał utrzymywac kontakt, choć w tej dżungli staje się to coraz trudniejsze. Plus, że jestes z Warszawy, może się kiedyś poznamy.
Twoja kreska kojarzy mi się ze szkoła PołudniowoAmerykańską. Pewnie znasz Mafaldę (nie pamietam jak się gosć nazywa), Manarę i inne takie. Wychowałem się w tamtych stronach i było to moje dzieciństwo. Mam nadzieję ż nie obrażam cię z tym porównaniem. Mówię to jako wielki komplement.
Ciekawe co używasz jako narzdzie. Wygląda mi to na coś jak rapidograf. Tz kiedyś używałem. mam rodziców architektów.
Ostatnia sprawa:
Bardzo byłbym ciekaw twojej oceny moich prac. To zupełnie inny styl i na inne potrzeby robiony, ale kto powiedział, że wszyscy muszą tak samo prawda? Zreszta mam sporo prac mniej więcej w stylu takim jak ty, i kiedyśje wstawię. Wtedy szczególnie będzie mi zalezało na twojej opinii.
Jeżeli zobaczywaszy moje prace skojarzą ci si z kimś z tąd i biorąc pod uwage, że lbię i taką kreskę jak twoja, moż będziesz umiał mi jeszcze kogoś polecić. nie wiem czy znasz bohumila http://bohumil.digart.pl/ , też misi bardzo podoba. Sa inni hipermistrzowie, ale w innych stylach.
Już wączyłem obserwowanie.
pozdrawiam bardzo serdecznie.
~pimpek    22.02.2007 @12:21:09
joł, madafaka!

jest git, choć mam z naczelnym zajob po pachy, dopiero co oddaliśmy gangi do druku (pewnie widziałeś niusa)

batmana dajemy na okładkę, za zgodą autora (zapytam czy j=uz naczelny zrobił) jak dasz nam komiks o zusie, będzie jak ulał pasował no i wszystko co chcesz, bedziemy wybierać przebierać
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 29 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt